وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

ویزای شینگن فرانسه

وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه و تعیین وقت ویزای فرانسه با ویزاسازان ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ . تعیین وقت فوری سفارت فرانسه، ترجمه فوری مدارک و اخذ بیمه مسافرتی سامان، جهت اخذ ویزای توریستی سفارت فرانسه در تهران.

سفر کردن به تعدادی از کشورها مستلزم داشتن ویزای آن کشورها می باشد. برای ورود به کشور فرانسه نیز مسافران ملزم به دریافت ویزا میباشند. با توجه به اینکه کشور فرانسه یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد در اینصورت جهت ورود به این کشور نیازمند ویزای شینگن می باشید. اولین گام و مرحله برای دریافت ویزای شینگن فرانسه تعیین وقت سفارت فرانسه میباشد. وقت سفارت فرانسه در واقع نوبتی است که سفارت فرانسه برای متقاضیان ویزای فرانسه تعیین میکند. در این روز مشخص متقاضی به همراه مدارک مورد نیاز و خواسته شده توسط سفارت و نیز فرم درخواست ویزای شینگن فرانسه به کنسولگری فرانسه مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه میدهد.

 

  • وقت سفارت فرانسه | اخذ ویزای فرانسه
  • فرم سفارت فرانسه را از کجا میتوانم تهیه کنم؟
  • چک لیست مدارک ویزای توریستی فرانسه چیست؟
  • چگونه میتوانم برای دریافت وقت سفارت فرانسه اقدام کنم؟
  • مدت زمان دریافت ویزای فرانسه چند روز می باشد؟

 

وقت سفارت فرانسه

 مراحل اخذ وقت سفارت فرانسه

اولین گام برای دریافت ویزای شینگن فرانسه تکمیل کردن فرم وقت سفارت فرانسه میباشد. فرم مربوطه را با دقت مطالعه کرده و در هنگام پر کردن فیلدهای خواسته شده نهایت دقت را داشته باشید. این فرم شامل موارد بسیار دقیقی است و از اهمیت بالایی برخوردار میباشد و ممکن است با داشتن کوچکترین خطایی در ثبت اطلاعات، افسر سفارت فرانسه صلاحیت شما را تایید نکند و در نتیجه از ویزای شینگن فرانسه محروم شوید. متقاضیان ویزای فرانسه می بایست جهت اخذ ویزای شینگن فرانسه نسبت به تکمیل کردن فرم وقت سفارت فرانسه اقدامات لازم رو انجام بدهند. پس از دریافت فرم و تکمیل آن متقاضی میبایست بعدی فرم تکمیل شده را به آدرس ایمیل سفارت ارسال کند. در اینصورت سفارت بعد از دریافت ایمیل متقاضی به بررسی درخواست متقاضیان پرداخته و پس از بررسی درخواست ها ایمیلی به متقاضیان ارسال می کند که ایمیل مربوطه حاوی وقت دقیق مصاحبه شخص می باشد و متقاضی می بایست طبق اعلام تاریخ مصاحبه در ایمیل ارسال شده سفارت  در شرکت VFS واقع در مرکز تجاری پالادیوم همراه با مدارک مورد نیاز در وقت تعیین شده سفارت حضور داشته باشد.

مرحله ی بعد تهیه ی مدارک موجود در چک لیست مدارک ویزای شینگن فرانسه می باشد که با توجه به نوع ویزای درخواستی متفاوت میباشد. جهت دریافت هر نوع ویزایی از جمله ویزای فرانسه لازم است متقاضی تمام مدارک را به صورت کاغذی آماده کند و در هنگام مراجعه به سفارت در روز تعیین شده جهت مصاحبه، مدارک را ارائه دهد. بنابراین به مدارکی که به شکل الکترونیکی و ضمیمه ایمیل درخواست تعیین وقت باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان دریافت ویزای شینگن فرانسه میتوانند به منظور درخواست ویزا می‌توانند به آدرس اینترنتی که از طریق سایت سفارت فرانسه مشخص شده، مراجعه کنند و پس از ایجاد حساب کاربری و انجام مراحل مربوط به آن، درخواست خود را ثبت و جهت اخذ وقت ملاقات اقدام نمایند. زمان باز شدن سایت تعیین وقت سفارت فرانسه به صورت نامنظم میباشد و زمان نوبت دهی مشخص نمیباشد و همچنین پس از باز شدن وقت ها در مدت زمان کوتاه چند دقیقه ای تمام وقت ها پر می شود. از این رو آژانس های مسافرتی و مسافران به یک کارشناس خبره جهت گرفتن وقت سفارت فرانسه نیاز دارند.

کارشناسان با تجربه ی “وقت با ما” با سالها تجربه در زمینه ی تعیین وقت سفارت فرانسه با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی و همچنین تاریخ سفر، در اولین زمان ممکن اقدام به دریافت وقت سفارت برای کشور فرانسه می نمایند.

تعیین وقت فوری سفارت فرانسه

همانطور که در پروسه ی تعیین وقت سفارت فرانسه اشاره کردیم دریافت وقت سفارت فرانسه مستلزم ارسال ایمیل و بررسی صلاحیت و ارسال تاریخ مصاحبه به متقاضیان می باشد که روال انجام این فرایند اغلب در بازه ی زمانی  ۳ الی ۴ ماه بطول می انجامد.  از اینرو متقاضیان دریافت وقت فوری سفارت فرانسه می توانند با ارسال کردن مدارک مورد نیاز روال درخواست وقت فوری فرانسه خود را به کارشناسان ما در گروه “وقت با ما” محول نمایند و اطمینان خاطر داشته باشند که متخصصین “وقت با ما” در حداقل زمان ممکن در صدد تعیین وقت فوری سفارت فرانسه  آنها برخواهند آمد.

جهت تعیین وقت سفارت یونان کافیست اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

کانال “وقت با ما” در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/vaghtbama

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی فرانسه

جهت دریافت ویزای توریستی فرانسه، مدارک زیر را آماده داشته باشید و پس از تطابق با چک لیست مدارک ویزای شینگن فرانسه و اطمینان از اینکه تمام مدارک ترجمه شده باشند، در تاریخ مقرر شده از سوی سفارت به سفارت فرانسه مراجعه نمایید. لازم به ذکراست که اصل تمام مدارک باید همراه با کپی آن‌ها ارائه شود. سفارت فرانسه پس از بررسی مدارم متقاضی، اصل مدارک را (به جز آنهایی که مستقیم خطاب به سفارت است) باز خواهد گرداند.

 

جهت دریافت چک لیست ویزای شینگن فرانسه کلیک نمایید

چک لیست مدارک دریافت ویزای شینگن فرانسه
  • فرم درخواست ویزای شینگن فرانسه: فرم درخواست روادید کوتاه مدت برای فرانسه که باید به زبان انگلیسی و یا فرانسوی تکمیل شود.
  • دو قطعه عکس رنگی ۴×۳: دو قطعه عکس رنگی با مشخصات زیر

مشخصات عکس:

– به تازگی گرفته شده باشد (زمان آن بیشتر از ۶ ماه نباشد)

– رنگی باشد.

– پس زمینه عکس سفید باشد.

– عکس باید شفاف بوده و صورت در مرکز آن قرار داشته باشد

– عکس در کاغذ معمولی عکاسی چاپ شده باشد.

– گردی کامل صورت، بدون لبخند (بدون عینک آفتابی، هر گونه کلاه، مگر اینکه متقاضی چنین اقلامی را بخاطر اعتقاد مذهبی یا پیشینه ی قومی خود بپوشد)

  • اصل گذرنامه متقاضی به همراه کپی: اعتبار گذرنامه باید حداقل سه ماه پس از پایان اعتبار روادید درخواستی بوده و حداقل دارای ۲ صفحه مهر نخورده و خالی باشد.
  • کپی روادید شینگن قبلی: فتوکپی کلیه روادیدهای شینگن که تاکنون دریافت کرده اید (بر روی گذرنامه فعلی و گذرنامه های قبلی) و فتوکپی همه مهرهای ورود و خروج
  • شناسنامه: اصل شناسنامه فرد متقاضی به همراه کپی تمام صفحه ها
  • اسناد وضع اجتماعی حرفهای و تمکن مالی

الف) کارمندان: قرارداد کار، صورتحساب بانکی شش ماه گذشته، رضایتنامه کارفرما مبنی بر خروج متقاضی، مفاصا حساب مالیاتی

ب) برای تجار و بنگاه داران: آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و اظهارنامه ثبت در ثبت شرکتها، کارت بازرگانی یا پروانه کسب، پرینت گردش حساب بانکی ۶ ماهه، مفاصا حساب مالیاتی

ج) مشاغل آزاد: کپی جواز کسب، صورتحساب گردش حساب بانکی ۶ ماه گذشته

د)  بازنشستگان: فیش حقوق بازنشستگی

ه) برای کودکان و دانشجویان: گواهی تقبل هزینه توسط یکی از والدین، اسناد هویتی، تمکن مالی و وضع حرفهای شخصی که هزینههای سفر را تأمین میکند، اجازه خروج رسمی پدر وقتی فرزند بدون پدر خود مسافرت میکند، گواهی اشتغال به تحصیل در مدرسه یا دانشگاه یا گواهی ثبت نام برای سال آینده، گواهی برخورداری از محل سکونت در فرانسه

  • پرداخت ۱۲۰ یورو در روز ارائه مدارک
  • واچر هتل (در صورت نداشتن رزرو هتل، مسافر باید مدارک توان مالی تأمین هزینه ها به اندازه دهد)
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه نامه بین المللی پزشکی و بازگشت به کشور مبدأ مبنی بر پوشش هزینههای احتمالی بازگشت به کشور مبدأ به دلیل پزشکی، درمان پزشکی اورژانس و یا هزینههای بستری اورژانس در سرتاسر فضای شینگن تا سقف تضمین شده یورو برای تمام مدت اقامت گواهی کند. (دارنده روادید کثیرالسفر موظف به ارائه بیمه نامه مسافرتی برای ۳۰،۰۰۰حداقل مدت اولین سفر بوده، تهیه بیمه نامه برای سفرهای بعدی بر عهده خود اوست)
  • نامه ای که در آن کاملا هدف از سفر به فرانسه ذکر شده است.

تیم “وقت با ما” با بیش از ۵ سال تجربه و همکاری با آژانس های مسافرتی و همچنین شرکتهای فعال در زمینه وقت سفارت ایتالیا، وقت سفارت اسپانیا، وقت سفارت فرانسه، وقت سفارت یونان و …، مراحل درخواست وقت سفارت فرانسه را با کمترین قیمت ممکن به انجام می رساند.

کارشناسان با تجربه ی “وقت با ما” با سالها تجربه در زمینه ی تعیین وقت سفارت فرانسه با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی و همچنین تاریخ سفر، در اولین زمان ممکن اقدام به دریافت وقت سفارت برای کشور فرانسه می نمایند.

توصیه های “وقت با ما” | در روز مصاحبه حضوری به نکات زیر دقت نمایید.

  • همراه نداشتن سلاح گرم حتی در صورت داشتن مجوز قانونی
  • اسپری، گاز اشک آور و هرگونه افشانه
  • فندک و هرگونه وسیله اشتعال زا
  • عدم حمل شوکر، وسائل تیز، برنده و سلاح سرد مانند (چاقو، ناخن گیر، موچین و….)
  • هرگونه لوازم الکترونیکی شامل: دوربین عکاسی، دوربین فیلمبرداری، لپ تاپ و …

 

با توجه به شلوغی سفارت در صورتی که وقت مصاحبه می خواهید بهتر است زودتر نسبت به تعیین وقت اقدام نموده و درخواست دهید.

جهت تعیین وقت سفارت یونان کافیست اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

کانال “وقت با ما” در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/vaghtbama