وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس و تعیین وقت ویزای انگلیس با ویزاسازان ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ . تعیین وقت فوری سفارت انگلیس، ترجمه فوری مدارک و اخذ بیمه مسافرتی سامان، جهت اخذ ویزای توریستی سفارت انگلیس.

متقاضیان دریافت وقت سفارت انگلیس به منظور درخواست ویزای انگلیس باید به آدرس اینترنتی که از طریق سایت سفارت انگلیس مشخص شده، مراجعه کنند. گرفتن وقت سفارت انگلیس تنها از طریق وب سایت رسمی سفارت انجام میگیرد و هر گونه روش دیگری به غیر از ثبت نام کردن در وب سایت به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست. متقاضیان باید به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه کرده و پس از ایجاد حساب کاربری و انجام مراحل آن، درخواست خود را ثبت و جهت اخذ وقت ملاقات اقدام نمایند. زمان باز شدن سایت تعیین وقت سفارت انگلیس به صورت نامنظم میباشد و زمان نوبت دهی مشخص نمی باشد. همچنین پس از باز شدن زمان ثبت وقت در مدت زمان کوتاه چند دقیقه ای تمام وقت ها پر می شود. از این رو آژانس های مسافرتی و مسافران به یک کارشناس خبره جهت گرفتن وقت سفارت انگلیس نیاز دارند.
کارشناسان با تجربه ی “وقت با ما” با سالها تجربه در زمینه ی تعیین وقت سفارت انگلیس با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی و همچنین تاریخ سفر، در اولین زمان ممکن اقدام به دریافت وقت سفارت برای کشور انگلیس می نمایند.

 

  • چگونه وقت سفارت انگلیس بگیریم؟
  • سفارت انگلیس در ایران کجاست؟
  • مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت انگلیس چیست؟
  • برای دریافت ویزای توریستی انگلیس چه مدارکی لازم است؟

 

کانال “وقت با ما” در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/vaghtbama

جهت تعیین وقت سفارت انگلیس کافیست اسکن مدارک خود را به شماره ۰۹۳۶۳۲۹۷۱۷۹ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن مدارک خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

 

وقت سفارت انگلیس

مراحل دریافت وقت سفارت انگلیس

جهت ساخت اکانت متقاضی نیاز به یک ایمیل فعال دارد. منظور از ایمیل فعال ایمیلی است که متقاضی به آن دسترسی داشته باشد و قابلیت چک کردن بصورت روزانه را داشته باشد زیرا که در مراحل مختلف از ساخت اکانت تا واریز هزینه وقت سفارت انگلیس یا اخذ وقت سفارت انگلیس و یا حتی تغیرات احتمالی وقت سفارت، به آدرس ایمیل شما ارسال میگردد.
گام بعدی که در واقع یکی از مهمترین مراحل درخواست ویزای انگلیس میباشد پر کردن فرم سفارت انگلیس است. چنانچه این فرم بصورت کامل و صحیح پر نشود متقاضی قادر به دریافت وقت سفارت انگلیس نخواهد بود.

 

مراحل اخذ وقت سفارت انگلیس

۱- ساخت اکانت کاربری در وبسایت رسمی سفارت انگلیس
۲- انتخاب نوع ویزای درخواستی
۳- پر کردن اطلاعات خواسته شده (شامل اطلاعات شخصی متقاضی) که باید در کمال دقت و صداقت پر شود.
۴- امضا الکترونیکی مسافر به معنی تائید اطلاعات ثبت شده ی وی
۵- درخواست وقت سفارت انگلیس
۶- پرداخت مبلغ خواسته شده
۷- رجیستر کردن اطلاعات جهت بازگشت پاسپورت متقاضی

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت وقت سفارت انگلیس

– فرم فارسی درخواست وقت سفارت انگلیس
– فایل اسکن ‌شده ی صفحه اول پاسپورت (تمام رنگی و با کیفیت خوب)
– فایل اسکن‌شده دعوتنامه (در صورت داشتن دعوتنامه از یکی از بستگان درجه ۱)
– فایل مدارک اقامتی شخصی که دعوتنامه را برای شما ارسال کرده است.

به دو روش میتوان نسبت به دریافت وقت سفارت انگلیس اقدام نمود. در روش اول متقاضی میبایست بصورت روزانه و حتی لحظه ای سایت سفارت و وقت های موجود را چک کرده و در صورت باز شدن وقت های سفارت، سریعا اقدام نماید. بهتر است فواصل بین چک کردن سایت سفارت انگلیس بسیار کوتاه باشد.
روش دوم استفاده از خدمات “وقت با ما” در اخذ وقت سفارت انگلیس میباشد. تیم “وقت با ما” با ساخت اکانت کاربری با اطلاعات شخص متقاضی و چک کردن لحظه ای وقت های سفارت انگلیس، اقدام به اخذ وقت سفارت انگلیس برای متقاضیان گرامی مینماید.

تعیین وقت سفارت انگلیس
متقاضیان دریافت وقت سفارت کانادا می توانند با ارسال کردن مدارک مورد نیاز روال درخواست وقت سفارت خود را به کارشناسان ما در گروه “وقت با ما”محول نمایند و اطمینان خاطر داشته باشند که متخصصین “وقت با ما” در حداقل زمان ممکن در صدد تعیین وقت سفارت انگلیس آنها برخواهند آمد.

سفارت انگلیس در تهران

در رابطه با دریافت وقت سفارت انگلیس لازم به ذکر است بر خلاف باور متقاضیان وقت از سفارت انگلیس دریافت نمی گردد بلکه از طریق دفتر وی اف اس (VFS) اخذ میگردد. دولت انگلیس این دفتر را به عنوان نماینده سفارت برای انجام امور اداری مربوط به صدور ویزاهای مختلف برگزیده است. بنابراین منظور از وقت سفارت انگلیس در واقع وقت دفاتر VFS است و برای طی مراحل اخذ ویزای انگلیس حتما باید به یکی از دفاتر VFS مراجعه کرد. سفارت انگلیس در تهران در نشانی منطقه ١٢، خیابان فردوسی، پلاک ١٩٨ قرار دارد.

 

وقت سفارت انگلیس

 

وقت توریستی انگلیس

دریافت وقت سفارت ویزای توریستی انگلیس

یکی از پرطرفدارترین ویزاهای کشور انگلیس، ویزای توریستی انگلیس میباشد. این نوع ویزا نیز همانند سایر ویزاها نیازمند دریافت وقت سفارت میباشد. اخذ این ویزا از طریق گرفتن وقت سفارت انگلیس، تحویل مدارک، پرداخت هزینه ها و انگشت نگاری انجام میگردد. صدور این ویزا از طریق سفارت انگلیس در تهران انجام میگردد.

 

مدارک لازم برای دریافت ویزای انگلیس

۱- اصل پاسپورت فعلی متقاضی با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی (گذرنامه باید حداقل ۳ ماه بیشتر از اعتبار ویزای درخواست شده، اعتبار داشته باشد)
۲- فرم تکمیل شده آنلاین درخواست ویزای انگلیس به همراه برگه تاییدیه وقت سفارت انگلیس
۳- تاییدیه واریزی وجه سفارت
۴- دو قطعه عکس ۴/۵ × ۳/۵
۵- اصل یا کپی دعوتنامه معتبر و در صورت نداشتن، رزرو هتل (واچر هتل) در کشور انگلیس
۶- مدارک میزبان در انگلستان (شخص دعوت کننده) شامل:
– کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده
– پرینت حساب بانکی
– مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد به همراه فیش حقوقی
– سند ملکی ملک محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه
– آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده
– قبوض پرداختی از قبیل آب، برق و گاز
۷- اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج
۸- اصل و ترجمه رسمی شناسنامه
۹- اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی متقاضی
شامل موارد زیر:
– گواهی اشتغال به کار همراه با ذکر تاریخ درخواست مرخصی و اینکه آیا این مرخصی با حقوق است یا خیر
– جواز کسب، پروانه فعالیت، کارت بازرگانی, …
– لیست بیمه ۶ ماه آخر
– برگه مالیاتی پرداخت شده
– کارت پرسنلی، حکم کارگزینی، حکم بازنشستگی، کارت بازنشستگی، پروانه مطب، کارت مهندسی، کارت دانشجویی و …
نکته: در صورت کامل نبودن مدارک شغلی، متقاضی می تواند از مدارک شغلی همسر هم استفاده کند.
۱۰- اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری، سپرده‌های بانکی و… (برای ۳ ماه آخر)
۱۱- برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان انگلیسی برای ۶ ماه گذشته الزامی است.
۱۲- اصل و ترجمه رسمی سند ملکی (در صورت استیجاری بودن، اصل و ترجمه اجاره‌نامه)

مدارک خواسته شده همگی باید اصل باشند و مدارکی که به زبان فارسی است به زبان انگلیسی ترجمه شده و دارای ترجمه رسمی باشند. مدارک ترجمه شده باید دارای تاریخ و مهر دادگستری باشد.
متقاضیان دریافت ویزای انگلیس باید علاوه بر اصل و ترجمه مدارک، یک سری فتوکپی کامل از کلیه فرم ھا و مدارک خود ارائه نمایند.

توصیه های “وقت با ما”

– ترجمه رسمی (دارالترجمه) برای تمامی مدارک فوق کافی است و نیازی به مهر دادگستری و تایید وزارت امور خارجه نیست.
– لازم به یاد آوری است که در روز تحویل مدارک به سفارت انگلیس مصاحبه ای با متقاضی صورت نمیگیرد.
– مدارک بصورت دقیق و کامل تهیه گردد و مدارک بانکی شامل درآمد و مخارج ماهیانه که در فرم درخواست ویزای انگلیس خواسته شده است باید دقیقا بیان شوند. مدارک بانکی اهمیت زیادی دارند.

 

مدت زمان لازم برای صدور ویزای انگلیس

برای بررسی مدارک فرد متقاضی توسط سفارت و صدور ویزای انگلیس حداقل ۲۰ روز زمان نیاز است و این مدت زمان ذکر شده بسته به کامل بودن اطلاعات و مدارک و همچنین نوع ویزای درخواستی متفاوت است. بهتر است در هنگام تکمیل فرم سفارت انگلیس و ارائه ی مدارک نهایت دقت و صداقت را داشته باشید. چنانچه بخش ویزای سفارت متوجه ارائه اطلاعات نادرست و مدارک جعلی از طرف فرد متقاضی شود، می تواند علاوه بر این که درخواست متقاضی را رد کند برای مدت زمان ۱۰ سال از تمامی درخواست های فرد خاطی برای صدور و دریافت هرنوع از ویزاهای این کشور جلوگیری کند.

تیم “وقت با ما” با بیش از ۵ سال تجربه و همکاری با آژانس های مسافرتی و همچنین شرکتهای فعال در زمینه وقت سفارت ایتالیا، وقت سفارت اسپانیا، وقت سفارت فرانسه، وقت سفارت یونان، وقت سفارت کانادا، وقت سفارت انگلیس و وقت سفارت آمریکا و … مراحل درخواست وقت سفارت انگلیس را با کمترین قیمت ممکن به انجام می رساند.

کانال “وقت با ما” در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/vaghtbama

تلفن های تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

جهت تعیین وقت سفارت انگلیس کافیست اسکن مدارک خود را به شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰  در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن مدارک خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.