پیکاپ ویزای آمریکا

پیکاپ ویزای آمریکا

پیکاپ ویزای آمریکا چیست؟

پس از انقلاب اسلامی ایران سفارت آمریکا در کشور ایران تعطیل شد و مشکلات فراوانی بر سر راه ایرانیانی قرار گرفت که قصد مهاجرت به آمریکا را داشتند. متقاضیان دریافت ویزای کانادا موانعی سخت را پیش روی خود می‌دیدند و دریافت ویزای آمریکا به یکی از سخت‌ترین ویزاها برای ایرانیان تبدیل شده بود. پس از گذشت سالها همچنان به دلیل عدم روابط دیپلماتیک بین آمریکا و کشور ما، همچنان سفارتی متعلق به کشور آمریکا در ایران وجود ندارد. بنابراین تنها راه دریافت ویزای آمریکا و نیز دریافت وقت سفارت  آمریکا سفر به کشورهایی است که در آنها کنسولگری آمریکا قرار دارد.

علاوه بر تمام مشکلات ذکر شده دولت آمریکا هم نظر خوبی به ایرانیانی که در این راستا گام برمی‌دارند، ندارد. همچنین سفر به کشورهای واسط نیز، نیاز به تحمل مشکلات فراوان دارد و گردشگران  مجبورند که برای دریافت ویزای آمریکا زیر بار قوانین آن کشور واسط نیز بروند.

چنانچه گردشگران موفق به دریافت ویزای آمریکا بشوند و مراحل سختی که در بالا به آن اشاره شد را پشت سر بگذارند، سفارت‌خانه‌های آمریکا، از ارسال پاسپورتی که برچسب ویزا دارد، برای گردشگران اجتناب می‌کند و گردشگر باید برای دریافت پاسپورتش، به صورت حضوری در سفارت‌خانه آمریکا حاضر شود. بنابراین گردشگران ملزم به انجام سفری اجباری میشوند تا برای دریافت ویزای آمریکا خود اقدام نمایند. این مسئله همچنین دشواری‌های سفر به کشوری دیگر را هم بر دوش گردشگران می‌گذارد.

اهمیت این موضوع زمانی آشکار میشود که درخواست متقاضی جهت دریافت ویزای آمریکا در اولین مرحله پذیرفته نمیشود و فرد مجبور به انجام سفری دوباره جهت پیگیری و یا تکمیل مدارک بشود. با انجام خدمات پیکاپ ویزا در ایران، این مشکل تا حد زیادی کاهش یافته است. بنابراین برای کسانی که متقاضی اخذ ویزای آمریکا هستند تنها یک راه باقی می‌ماند و آن هم استفاده از خدمات پیکاپ ویزای آمریکا میباشد.

pick up در زبان انگلیسی دارای معانی متفاوتی میباشد اما شاید مناسبتربن معنی آن برای توضیح پیکاپ ویزا، “آورن چیزی” باشد! پیکاپ ویزا نیز هم به همین طریق عمل می‌کند!

 

  • پیکاپ ویزای آمریکا چیست؟
  • مراحل انجام پیکاپ ویزای آمریکا چگونه است؟
  • مراحل انجام پیکاپ پاسپورت آمریکا چگونه است؟
  • کشورهای واسط سفارت آمریکا کدامند؟
  • مدارک لازم برای پیکاپ ویزای آمریکا چیست؟

 

جهت ارتباط با تیم “وقت با ما” و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پیکاپ ویزای آمریکا

با شماره های زیر در تماس باشید:

تلفن های تماس:  ۶۶۵۷۰۴۵۴  و   ۶۶۵۷۰۴۵۵

کانال “وقت با ما” در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/vaghtbama

 

خدمات پیکاپ پاسپورت آمریکا

کشورهای واسط برای دریافت ویزای آمریکا

  • پیکاپ ویزای آمریکا در ارمنستان

پیکاپ ویزا آمریکا در ارمنستان از شهر ایروان انجام می گردد. مدارک لازم پیکاپ ویزای آمریکا از ارمنستان شامل اصل پاسپورت، یک قطعه عکس و Username و Password  حساب کاربری میباشد. یک هفته کاری فرایند دریاف ویزای آمریکا ی شما از ارمنستان طول خواهد کشید.

  • پیکاپ ویزای آمریکا در آنکارا

پیکاپ ویزای آمریکا در ترکیه و از شهر آنکارا انجام می گردد. مدارک لازم پیکاپ ویزای آمریکا از آنکارا شامل اصل پاسپورت، برگه وقت سفارت، فرم DS 160 و Username و Password  حساب کاربری میباشد. صدور ویزای آمریکا در این سفارت حدودا ۱۰ تا ۱۴ روز کاری زمان خواهد برد.

  • پیکاپ ویزای آمریکا در دبی

مدارک لازم پیکاپ ویزای آمریکا از دبی شامل اصل پاسپورت امضا شده، وکالت نامه و Username و Password حساب کاربری میباشد. . ۷ تا ۱۰ روز کاری انجام کارهای مربوط به ویزای شما طول خواهد کشید.

 

تعیین وقت سفارت آمریکا

 

خدمات پیکاپ پاسپورت آمریکا به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت به انتظار دریافت ویزای آمریکای خود بنشینید و امیدوار باشید که سفری راحت به ایالات متحده آمریکا را تجربه خواهید کرد.

 

مراحل پیکاپ پاسپورت آمریکا

مراحل خدمات پیکاپ ویزای آمریکا به این صورت است که متقاضی باید در ابتدا فرم وکالت پیکاپ ویزا را پر کند و با پرداخت هزینه پیکاپ ویزا آمریکا (یا پیکاپ پاسپورت آمریکا) به انتظار دریافت پاسپورت مهر شده ی خود بماند.

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای آمریکا

این مدارک نیز مانند مدارک دریافت ویزای آمریکا باید با همان دقت و صداقت تکمیل شوند. این مدارک به شرح زیر هستند:

  • پیکاپ ویزای توریستی آمریکا: پاسپورت، برگه زرد دریافتی از سفارت و فرم DS-160
  • پیکاپ ویزای تحصیلی آمریکا: پاسپورت، برگه زرد دریافتی از سفارت، فرم DS-160 و فرم I-20
  • پیکاپ ویزای کاری آمریکا: پاسپورت و اسکن دعوتنامه شغلی

 

تعیین وقت سفارت آمریکا

 

انواع ویزای آمریکا

همانند سایر ویزاها، ویزای آمریکا نیز شامل دو دسته بندی مهم و کلی میشود: ویزای مهاجرتی آمریکا و ویزای توریستی آمریکا. راه دریافت ویزاهای توریستی آمریکا آسانتر و کوتاهتر میباشد و ویزای توریستی آمریکا دارای تنوع بیشتری نسبت به سایر ویزاها میباشد. در رابطه با ویزای مهاجرتی آمریکا باید گفت که راه رسیدن به این نوع ویزا بسیار دشوار میباشد و متقاضیان این نوع ویزاها بدانند که راهی سخت را در پیش رو دارند و ممکن است، بارها شکست را تجربه کنند و دست خالی برگردند. در رابطه به ویزاهای مهاجرتی آمریکا راهی آسان موسوم به قرعه‌کشی معروف لاتاری نیز وجود دارد که مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد.

 

نکته هایی در رابطه با دریافت ویزای آمریکا:

  • متقاضیان اقامت در آمریکا به این نکته توجه کنند که برای گرفتن گرین‌کارت تک تک رفتارها و سوابق‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرند.
  • شهرهای آنکارا، دبی، ایروان، باکو و… شهرهایی هستند که مقصدهای مناسبی برای ایرانیانی است که قصد درخواست خدمات پیکاپ ویزای آمریکا را دارند.

 

جهت ارتباط با تیم “وقت با ما” و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پیکاپ ویزای آمریکا

با شماره های زیر در تماس باشید:

تلفن های تماس:  ۶۶۵۷۰۴۵۴  و   ۶۶۵۷۰۴۵۵

کانال “وقت با ما” در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/vaghtbama