ترجمه سند ماشین

ترجمه سند ماشین

ترجمه سند ماشین یکی از مواردی است که در پروسه دریافت ویزا دارای اهمیت است. ارائه ی ترجمه سند ماشین نشانگر تمکن مالی فرد است و شانس متقاضی را برای دریافت ویزا بالا خواهد برد. به طور کلی هر گونه مدارکی که بتواند تمکن مالی فرد را اثبات نماید برای افسر بررسی کننده دارای اهمیت است و بیانگر این است که فرد دارای دارایی های با ارزشی در ایران است و سفر بدون برگشت نخواهد داشت. همچنین اگر فرد در مدت حضور در کشور میزبان صدمه ای مالی ایجاد کرد، سفارت کشور میزبان میتواند از طریق اموال معرفی شده ی وی درخواست خسارت نماید.
ترجمه سند ماشین باید به صورت رسمی صورت گیرد و به تاییدیه دادگستری برسد. سند ماشین اگر از اداره ی راهنمایی و رانندگی صادر شده و اصل باشد، دارای هلوگرام قابل ترجمه رسمی است و جهت اخذ تاییدات بدون نیاز به مدرک پشتیبان قابل تایید دادگستری و وزارت امور خارجه است.

 

نکاتی که در رابطه با ترجمه سند ماشین باید بدانید.
• ترجمه سند خودرو تنها برای ارائه به سفارت دارای ارزش است و در کشورهای دیگر نمی توان نقل و انتقالاتی در خصوص خودرو انجام داد.
• مالک خودرو شخصیست که سند خودرو به نام او است و هر نوع قولنامه و یا مبایعه نامه ای قابل ترجمه و تایید دادگستری نیست.
• اسناد مالکیت وسائل نقلیه موتوری ممهور به مهر مرکز راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی قابل ترجمه و تایید است.
• اسناد مالکیت ماشین آلات سنگین راه سازی و ساختمانی با مهر و امضاء شرکت تولید کننده قابل ترجمه و تایید است.

 

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی + تحویل ۳ روزه

برای ترجمه فوری مدارک و ترجمه سند ماشین و تائید دادگستری و وزارت امور خارجه ۳ روز کاری زمان لازم است. در صورت نیاز مشتری و در شرایط خاص این پروسه کوتاهتر نیز خواهد شد.

تلفن های بخش ترجمه: ۶۶۵۷۰۴۵۵ – ۶۶۵۷۰۴۵۴