ترجمه مدارک کانادا

ترجمه مدارک کانادا

ترجمه مدارک کانادا یکی از مهمترین و همچنین پیچیده ترین موارد در پروسه دریافت ویزای کانادا است.
کشور کانادا دارای ۲ زبان رسمی انگلیسی و فرانسه است. مدارکی که برای سفارت کانادا باید ترجمه شود به این ۲ زبان قابل قبول است. ارائه مدارک به سفارت کانادا به دو صورت آنلاین و حضوری صورت میگیرد. چنانچه قصد ارسال مدارک خود به سفارت کانادا را دارید مدارک خود را طبق چک لیست سفارت کانادا اسکن نموده و آپلود نمایید. لازم به ذکر است به دلیل پایین بودن کیفیت به هیچ وجه از مدارک عکس نگیرید.
در هنگام ارائه مدارک و تحویل ترجمه مدارک کانادا بصورت حضوری تنها کافیست کپی تهیه شده از اصل مدارک را به سفارت تحویل دهید. به طور معمول نیازی نیست که کپی ها برابر با اصل شوند. در ارائه مدارک سفارت کانادا به صورت آنلاین و یا حضوری گاهی ممکن است افسر مهاجرت لازم بداند کپی ها را برابر با اصل کنید. اگر اصل مدرکی را برای اداره مهاجرت ارسال کنید، آن وقت به هیچ وجه نمی توانید آن مدرک را از اداره مهاجرت پس بگیرید بنابراین به این مسأله توجه داشته باشید.
ترجمه مدارک کانادا بهتر است به صورت رسمی باشد و از سوی دادگستری تایید شده باشد. چنانچه قصد ندارید مهر دادگستری برای همه مدارک بگیرید، حتما همه مدارک را به یک دارالترجمه تحویل دهید. تایید یک مدرک شما از سوی دادگستری نشانگر تایید دارالترجمه شما بوده و از سوی سفارت کانادا قابل قبول است.

 

چه مدارکی نیاز به ترجمه دارند؟
۱- ترجمه مدارک هویتی: شامل: شناسنامه، کارت ملی، گواهی تجرد، سند ازدواج، سند طلاق، رونوشت سند ازدواج، رونوشت سند طلاق، وکالت نامه در مورد حضانت فرزند، گواهی عدم سوء پیشینه، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی و گواهینامه رانندگی بین المللی
۲- ترجمه اسناد مالکیتی
۳- ترجمه مدارک آموزشی، تحصیلی و دانشگاهی
۴- ترجمه مدارک مربوط به شرکت ها و سازمان ها

 

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی + تحویل ۳ روزه

برای ترجمه فوری مدارک و ترجمه مدارک کانادا و تائید دادگستری و وزارت امور خارجه ۳ روز کاری زمان لازم است. در صورت نیاز مشتری و در شرایط خاص این پروسه کوتاهتر نیز خواهد شد.

تلفن های بخش ترجمه: ۶۶۵۷۰۴۵۵ – ۶۶۵۷۰۴۵۴