وقت سفارت پرتغال

وقت سفارت پرتغال

ویزای شینگن پرتغال

وقت سفارت پرتغال

وقت سفارت پرتغال و تعیین وقت ویزای پرتغال با ویزاسازان ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ . تعیین وقت فوری سفارت پرتغال، ترجمه فوری مدارک و اخذ بیمه مسافرتی سامان، جهت اخذ ویزای توریستی سفارت پرتغال در تهران.

جمهوری پرتغال یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و عضو پیمان شینگن است. این کشور اروپایی در ناحیه جنوب غربی قاره سبز و در همسایگی کشور اسپانیا است. واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی آنها پرتغالی است. از آنجایی که این کشور عضو اتحادیه شینگن است، برای سفر به این کشور متقاضیان ملزم به دریافت ویزای شینگن پرتغال میباشند.

پرتغال دارای جاذبه های گردشگری جذاب، قیمت‌های ارزان، غذاها و نوشیدنی‌های محلی لذیذ و آب‌ و‌هوای مطبوع و بی‌نظیر است. در این کشور از سواحل زیبایش گرفته تا شهرهای پرزرق ‌و ‌برق و معماری دیدنی بناهای آن به یکی از مقصدهای عالی برای گردشگران سراسر جهان تبدیل شده است. اهالی مهمان ‌نواز و دوست‌داشتنی این کشور و غذاهای لذیذ در این کشور وجود دارد که توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. به دلیل آب و هوای مدیترانه ای این کشور، سالانه گردشگران بسیاری از طریق تورهای توریستی پرتغال به این کشور سفر می‌کنند.

چنانچه قصد سفر به کشور پرتغال را دارید در اولین مرحله باید از هدف سفر خود آگاهی کامل داشته باشید و متناسب با آن نوع ویزای درخواستی خود را تعیین نمایید. برای ورود به سفارت پرتغال و انجام پروسه ی دریافت ویزا، گام بعدی تعیین وقت سفارت کشور پرتغال است. وقت سفارت پرتغال در واقع نوبتی است که سفارت برای متقاضیان تعیین میکند و متقاضیان دریافت ویزا میبایست در روز و ساعت مشخص شده به منظور مصاحبه به سفارت مربوطه مراجعه کرده و مدارک خواسته شده را ارائه دهند.

جهت تعیین وقت سفارت پرتغال کافیست اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. با توجه به شلوغی سفارت در صورتی که وقت مصاحبه می خواهید بهتر است زودتر نسبت به تعیین وقت سفارت پرتغال اقدام نموده و درخواست دهید.

همچنین می توانید اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

پس از دریافت نوبت و تعیین وقت سفارت پرتغال مرحله بعدی دریافت فرم سفارت پرتغال است. با توجه به نوع ویزا فرم درخواست را به صورت کامل و در کمال صحت تکمیل کرده و در روز مصاحبه حضوری به همراه چک لیست مدارک به سفارت ارائه دهید. لازم به ذکر است حضور فرد متقاضی در روز مصاحبه الزامی میباشد.

متقاضی ابتدا باید متناسب با هدف سفر خود، نوع ویزای درخواستی را مشخص کند. سپس در مرحله بعد لازم است تا متقاضی طبق چک لیست مدارک مورد نیاز را تهیه و برای تعیین وقت اقدام کند. نکته قابل توجه اینکه برای هر یک از ویزاها ممکن است مدارک دیگری علاوه بر لیست مشترک درخواست شود.

وقت سفارت پرتغال

چک لیست مدارک سفارت پرتغال

پس ار تکمیل فرم سفارت پرتغال مرحله ی آخر تهیه چک لیست مدارک سفارت پرتغال است.

۱٫ تکمیل فرم‌های درخواست ویزا

۲٫ اصل پاسپورت با امضا، به همراه پاسپورت‌های قبلی (مدت اعتبار حداقل ۳ ماه از تاریخ ورود، با حداقل ۲ صفحه‌ خالی) ارائه‌ی گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.

۳٫ عکس پرسنلی با سایز ۳۵ میلی‌متر در ۴۵ میلی‌متر رنگی، تمام رخ با زمینه سفید

۴٫ اصل و ترجمه‌ی شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن

۵٫ کپی ویزاهای دریافت شده ی قبلی

۶٫ اسنادی که تفریحی و توریستی بودن سفر شما را ثابت میکنند و بیانگر بازگشت به مبدا پس از اتمام سفر هستند.

۷٫ اصل گواهی حساب بانکی به زبان انگلیسی با مهر و امضاء بانک

  • حساب‌های جاری: کارکرد سه ماه اخیر. در صورت نداشتن گردش حساب، گواهی موجودی حساب نیز قابل ارائه است.
  • سپرده‌­های بانکی. ارائه گردش حساب به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر بین­‌الملل قابل قبول است.

۸٫ اصل و ترجمه‌ی سند مالکیت با تائیدیه دادگستری

۹٫ اصل و ترجمه‌ی مدارک شغلی:

  • مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، آخرین فیش حقوقی و نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی، آخرین لیست بیمه
  • مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه و ارائه اصل آخرین روزنامه رسمی آن شرکت
  • وکلا: پروانه وکالت
  • پزشکان: پروانه مطب، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی
  • بازنشسته‌ها: ارائه حکم بازنشستگی، ارائه آخرین فیش حقوقی
  • در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب / آگهی تأسیس
  • دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل نامه اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار. برای دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه بر نامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت­نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی است.

۱۰٫ مدارک مربوط به مدت زمان سفر و اقامت در هتل

۱۱٫ گواهی و بیمه‌ی سلامت پزشکی

۱۲٫ پرداخت هزینه‌ی مذکور برای اخذ ویزا

۱۳٫ رضایتنامه‌ی محضری به عنوان مجوز خروج برای افراد زیر ۱۸ سال و خانم‌های متاهلی که تنها سفر می‌کنند.

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی + تحویل ۳ روزه

تلفن های بخش ترجمه: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

ترجمه رسمی تمامی مدارک شما را در کوتاهترین زمان ممکن

نشانی سفارت پرتغال در تهران
  • نشانی سفارت پرتغال درتهران:  تهران- دروس- خیابان هدایت- کوچه روزبه- پلاک ۱۶
  • تلفن: ۲۲۵۸۲۷۶۰ (۰۲۱)
  • فکس: ۲۲۵۵۲۶۶۸ (۰۲۱)
  • تلفن کارگزار ویزا: ۸۲۸۰۲۷۶۵ (۰۲۱)