پیکاپ ویزای انگلیس

پیکاپ ویزای انگلیس

پیکاپ ویزای انگلیس چیست؟

پیکاپ پاسپورت انگلیس

گاهی به دلیل عدم وجود سفارت کشور مقصد در ایران، متقاضیان دریافت وقت سفارت و همچنین ویزای آن کشور با مشکلات بزرگی مواجه میشوند. بنابراین گردشگران ملزم به انجام سفری اجباری میشوند تا برای دریافت وقت سفارت و همچنین ویزای کشور مربوطه اقدام نمایند. که این امر موجب صرف هزینه ی گزاف برای مسافر میباشد و همچنین دشواری‌های سفر به کشوری دیگر را هم بر دوش گردشگران می‌گذارد. اهمیت این موضوع زمانی آشکار میشود که درخواست متقاضی جهت دریافت ویزا در اولین مرحله پذیرفته نمیشود و فرد مجبور به انجام سفری دوباره جهت پیگیری و یا تکمیل مدارک بشود. مسئله ی مهم دیگر عدم ارسال پاسپورت مهرشده و ویزای متقاضی برای گردشگران میباشد و گردشگران دوباره مجبور می‌شوند برای پس گرفتن پاسپورت‌شان به کشور واسط سفر کنند.

pick up در زبان انگلیسی دارای معانی متفاوتی میباشد اما شاید مناسبتربن معنی آن برای توضیح پیکاپ ویزا، “آورن چیزی” باشد! پیکاپ ویزا نیز هم به همین طریق عمل می‌کند!

 

  • مراحل انجام پیکاپ پاسپورت انگلیس چگونه است؟
  • مراحل انجام پیکاپ ویزای انگلیس چگونه است؟
  • مدارک لازم برای پیکاپ ویزای توریستی انگلیس چیست؟
  • مدارک لازم برای پیکاپ ویزای مهاجرتی انگلیس چیست؟
  • کشورهای واسط سفارت انگلیس کدامند؟

 

پیکاپ ویزای انگلیس

شاید تعجب کنید که با وجود سفارت انگلیس در تهران، چرا خدماتی همچون پیکاپ ویزای انگلیس همچنان انجام میشود! با تاسیس دفتر کنسولگری دفتر  VFS globalدر تهران، تقریبا تمامی متقاضیان ویزای انگلیس برای درخواست ویزای خود به این سفارت مراجعه میکنند و همین امر سبب گردیده است که بخشی از متقاضیان برای انجام مراحل دریافت ویزای خود به کشورهای همسایه در شهرهای ابوظبی، دبی، آنکارا، استانبول و ایروان مراجعه کنند. ازدحام جمعیت در دفتر VFS تهران و دشواری در اخذ وقت فوری انگلیس، تاخیر در صدور ویزای انگلیس و … عواملی است که متقاضیان را وادار به سفری اجباری به سایر سفارت ها در کشورهای همسایه میکند. به آن دسته از متقاضیان ویزا را که برای طی کردن مراحل ویزای‌شان عجله دارند، توصیه میشود به سفارت های دیگر، در کشورهای همسایه مراجعه کنند.

بنابراین گردشگران مجبور به گرفتن وقت سفارت انگلیس از کشورهای اطراف ایران می‌شوند و به همین دلیل، باید دو سفر خارجی را برای اخذ ویزای کشور مقصد تجربه کنند. سفر اول برای تحویل حضوری مدارک و  انجام انگشت‌نگاری و سایر مراحل اخذ ویزا، و همچنین سفر دومی برای مهر کردن پاسپورت‌شان، پس از صدور جواب مثبت ویزا.

جهت ارتباط با تیم “وقت با ما” و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پیکاپ ویزای انگلیس

با شماره های زیر در تماس باشید:

تلفن های تماس:  ۶۶۵۷۰۴۵۴  و   ۶۶۵۷۰۴۵۵

کانال “وقت با ما” در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/vaghtbama

 

به طور میانگین پس از گرفتن وقت سفارت انگلیس و تحویل مدارک به صورت حضوری توسط متقاضی، معمولاً  ۲ هفته‌ زمان برای صدور جواب از سفارت انگلیس زمان لازم است و این بدان معنا است که متقاضیان ویزای انگلیس مجبورند کشور واسط را ترک کنند. لازم است بدانید پس از ترک کشور واسط و گذشت ۲ هفته از زمان درخواست، پس از صدور جواب ویزا، باید برچسب ویزای انگلیس به پاسپورت متقاضی الصاق شود. باید بدانید که سفارت انگلیس، پاسپورت پست‌شده را نمی‌پذیرد و حتی خود این سفارت هم اقدام به پست کردن پاسپورت متقاضی نمی‌کند. لذا متقاضیان دریافت ویزای انگلیس مجبورند که شخصاً و یا از طریق نماینده‌ای که وکالت‌نامه‌ای رسمی از آن‌ها دارد، پاسپورت خود را به سفارت برسانند.

با خدمات پیکاپ ویزای انگلیس توسط کارشناسان ما در ویزاسازان ، یکی از پرهزینه‌ترین مراحل اخذ ویزای خود را تا حدود زیادی آسان کنید.

امروزه با انجام خدمات پیکاپ ویزا در ایران، این مشکلات تا حدود زیادی کاهش یافته است. بنابراین برای کسانی که متقاضی اخذ ویزای انگلیس از سایر کشورها هستند تنها یک راه باقی می‌ماند و آن هم استفاده از خدمات پیکاپ ویزای انگلیس میباشد. با خدمات پیکاپ ویزای انگلیس پاسپورت متقاضی با هزینه‌ای بسیار کمتر از هزینه سفر مجدد او به کشور واسط، باز گردانده میشود.

وقت سفارت انگلیس

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای انگلیس

  • اصل پاسپورت امضا شده متقاضی
  • ایمیل جواب سفارت
  • رسید بارکد دار سفارت انگلیس
  • فرم وکالت‌نامه پیکاپ ویزای انگلیس

نکته: برای پیکاپ ویزای انگلیس از استانبول و آنکارا، ارائه ۲ مدرک زیر هم ضروری است:

  • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی
  • رسید بارکد دار سفارت انگلیس

بطور میانگین هر فرد برای اقدام به پیکاپ پاسپورت خود یک ماه زمان دارد. این زمان پی از اتمام مصاحبه حضوری فرد انجام میگیرد. از انجایی که برای پیکاپ پاسپورت متقاضی نیاز به حضور خود شخص برای انجام کارها نمیباشد بنابراین بعضی از متقاضیان اقدام به انجام پیکاپ پاسپورت انگلیس خود از طریق نماینده خود می نماید.

 

 پیکاپ ویزای انگلیس از آنکارا

پیکاپ ویزای انگلیس از استانبول

پیکاپ ویزاهای غیر مهاجرتی:

پس از تحویل مدارک به شرکت Tele Performance اصل پاسپورت فرد را دریافت نموده و به او باز نمی گردانند و متقاضی بدون پاسپورت و با برگه ی عبوری بنام lesse passé به ایران بازمیگردد.

حداقل ۲ هفته زمان برای آماده شدن ویزای غیر مهاجرتی انگلیس جهت پیکاپ لازم میباشد. حداکثر هم یک هفته از زمان آماده شدن پاسپورت جهت پیکاپ تا رسیدن آن به دست متقاضی در ایران طول میکشد. بنابراین ۳ هفته طول میکشد تا پاسپورت مهرشده و مدارک متقاضی به دست او برسد.

نکته: متقاضیان  باید پس از بازگشت به ایران جهت دریافت مهر خروج، به ادارۀ گذرنامۀ شهر محل سکونتِ خود مراجعه کنند.

قبل از سفر خود به ترکیه از ساعات کاری و روزهای تعطیل سفارت و کنسولگری ایران با خبر شوید.

– روزهای کاری سفارت ایران در آنکارا:

-روزهای دوشنبه تا جمعه از ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۰۰ – سفارت ایران در ترکیه شنبه ها و یکشنبه ها تعطیل میباشد و معمولا اکثر تعطیلات شمسی و میلادی هم تعطیل هستند.

 

نحوه دریافت برگه عبور lesse passé از آنکارا

متقاضی پس از تحویل پاسپورت و مدارک خود به شرکت TelePerformance مراجعه کرده و با ارائه اصل رسید و مدارک لازم جهت دریافت برگۀ عبور به سفارت ایران در آنکارا مراجعه میکند. زمان لازم جهت صدور برگۀ عبور ۲-۱ روز کاری میباشد. لازم به ذکر است پس از دریافت رسید از شرکت TelePreformance فورا جهت دریافت برگه عبور خود اقدام کنید.

 

مدارک مورد نیاز جهت دریافت برگۀ عبور از آنکارا :

  • اصل شناسنامه
  • اصل کارت ملی
  • سه قطعه عکس ۶×۴ رنگی ، پشت زمینه سفید

 

روزهای کاری کنسولگری ایران در استانبول:

روزهای دوشنبه تا جمعه از ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۰۰

روزهای تعطیل کنسولگری ایران در استانبول: سفارت ایران در ترکیه شنبه ها و یکشنبه ها تعطیل میباشند و معمولا اکثر تعطیلات شمسی و میلادی هم تعطیل هستند.

 

وقت سفارت انگلیس

 

پیکاپ ویزای انگلیس از دبی

پیکاپ ویزای انگلیس از ابوظبی

  • ویزاهای غیر مهاجرتی انگلیس: تورریستی ، تجاری ، دانشجویی و …

در رابطه با ویزاهای غیر مهاجرتی پس از تحویل مدارک و پاسپورت به شرکت Vfs Global ، سفارت اصل پاسپورت را از متقاضی دریافت نموده و به او باز نمیگرداند. بنابراین متقاضی باید حداقل ۲ هفته تا ۱ ماه تا آماده شدن جواب ویزای خود در امارات بماند  و به هیچ عنوان اجازه ی خروج را ندارد.

نکته: انجام پیکاپ ویزای غیر مهاجرتی انگلیس توسط شخص دیگری امکان پذیر نمیباشد.

 

  • ویزاهای مهاجرتی انگلیس: Settelment

در این نوع ویزا متقاضی پس از تحویل مدارک و پاسپورت به شرکت Vfs Global، شرکت اصل پاسپورت را به متقاضی دریافت ویزای مهاجرتی انگلیس برمی گرداند. در این نوع درخواست متقاضی تا آماده شدن جواب ویزای خود که حداقل چند ماه به طول می انجامد، می تواند به ایران بازگردد و پیکاپ آن توسط ویزاسازان انجام میگیرد.

 

جهت ارتباط با تیم “وقت با ما” و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پیکاپ ویزای انگلیس

با شماره های زیر در تماس باشید:

تلفن های تماس:  ۶۶۵۷۰۴۵۴  و   ۶۶۵۷۰۴۵۵

کانال “وقت با ما” در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/vaghtbama