ترجمه جواز کسب

ترجمه جواز کسب

ترجمه جواز کسب یکی از مواردی است که چنانچه متقاضی دریافت ویزا باشید به آن برخواهید خورد. ترجمه جواز کسب جزء مدارک شغلی جهت ارائه به سفارت ها است و مطابق طبقه بندی مدارک مورد نیاز سفارت جهت اخذ ویزا، ارائه مدارک شغلی از مهمترین بخش ها میباشد.
ارائه ترجمه جواز کسب به سفارت ها دارای اهمیت خاصی است زیرا وجود این مدرک در واقع ثابت میکند که فرد در کشور خود دارای کسب و کار است و قصد ادامه فعالیت خود را دارد و همچنین متقاضی دریافت ویزا قبل از پایان مدت ویزای خود انگیزه ای برای بازگشت به کشور را خواهد داشت. بنابراین افسر بررسی کننده مدارک باید مطمئن شود که فرد متقاضی ویزا، به کشور خود باز میگردد.

 

نکات مهمی که در رابطه با ترجمه جواز کسب باید بدانید.
• جهت ترجمه رسمی جواز کسب با مهر مترجم رویت اصل مدرک توسط دارالترجمه ضروری است.
• ترجمه جواز کسب با مهر و امضای اتحادیه مربوطه قابل ترجمه و تایید دادگستری است.
• ترجمه جواز کسب در صورتی که مدت اعتبار آن نگذشته باشد قابل ترجمه و دریافت مهر تایید دادگستری است.
• در خصوص جواز کسب های جدید که دارای کد شناسه صنفی میباشند استعلام از سامانه اصناف پرینت گرفته میشود و به همراه ترجمه رسمی جواز کسب برای تاییدات دادگستری ارسال میگردد.
• جواز کسب در نسخه های قدیمی دارای شناسه صنفی نمیباشد و در نسخه های جدید دارای کد شناسه صنفی است. برای این دسته از جواز کسب که دارای کد شناسه صنفی نیستند بایستی از اتحادیه مربوط نامه ای خطاب به دارالترجمه مبنی بر اصالت جواز کسب صادر گردد.

 

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی + تحویل ۳ روزه

برای ترجمه فوری مدارک و ترجمه جواز کسب و تائید دادگستری و وزارت امور خارجه ۳ روز کاری زمان لازم است. در صورت نیاز مشتری و در شرایط خاص این پروسه کوتاهتر نیز خواهد شد.

تلفن های بخش ترجمه: ۶۶۵۷۰۴۵۵ – ۶۶۵۷۰۴۵۴