ترجمه پروانه مطب

ترجمه پروانه مطب

ترجمه پروانه مطب جزء دسته بندی مدارک شغلی است که در پروسه درخواست ویزا در چک لیست مدارک سفارت به چشم میخورد. ارائه ی ترجمه پروانه مطب در واقع اثبات کننده ادعای متقاضی در خصوص اشتغال به کار است و از پزشکان درخواست میگردد. ارائه ی این مدرک برای سفارت ارزش ویژه ای دارد و نشانگر این است که فرد متقاضی دارای شغل و درآمد است و قبل از اتمام مدت ویزا به کشور خود باز خواهد گشت. همانند سایر مدارک شغلی، با ارائه ی ترجمه پروانه مطب خود میتوانید شانس خود را برای دریافت ویزا افزایش دهید.

ترجمه پروانه مطب باید بصورت رسمی صورت گیرد و این کار باید توسط دارالترجمه های معتبر انجام شده و به تایید دادگستری برسد. برای دریافت تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه لازم است که به همراه پروانه مطب، دانشنامه تحصیلی متقاضی که قطعا عنوان رشته مطابق با پروانه مطب باشد، ارائه گردد.

 

نکاتی که در رابطه با ترجمه پروانه مطب باید بدانید.

  • ترجمه پروانه مطب تنها با ارائه دانشنامه ممهور به مهر معرفی شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل ترجمه و تأیید دادگستری است.
  • ترجمه پروانه مطب، ترجمه پروانه دائم پزشکی، پروانه تأسیس داروخانه و کارت نظام پزشکی افرادی که در خارج از کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند و فاقد دانش نامه‌های صادره از وزارت بهداشت هستند، با ارائه گواهی از اداره کل امور بین ‌الملل وزارت بهداشت قابل ترجمه و تأیید دادگستری است.

 

ترجمه فوری مدارک با نرخ عادی + تحویل ۳ روزه

برای ترجمه فوری مدارک و ترجمه پروانه مطب و تائید دادگستری و وزارت امور خارجه ۳ روز کاری زمان لازم است. در صورت نیاز مشتری و در شرایط خاص این پروسه کوتاهتر نیز خواهد شد.

تلفن های بخش ترجمه: ۶۶۵۷۰۴۵۵ – ۶۶۵۷۰۴۵۴