وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان و تعیین وقت ویزای یونان با ویزاسازان ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ . تعیین وقت فوری سفارت یونان، ترجمه فوری مدارک و اخذ بیمه مسافرتی سامان، جهت اخذ ویزای توریستی سفارت یونان در تهران.

دریافت وقت سفارت یونان از حمله مسائلی است که ذهن متقاضی را با سوالات بسیاری درگیر کرده است. اگر به دنبال یافتن پاسخ برای سوالات خود پیرامون دریافت وقت سفارت یونان هستید در ادامه با “وقت با ما” همراه باشد. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفید، کامل و همچنین نکات مهمی در خصوص سفارت یونان، دریافت وقت سفارت یونان و همچنین روند دریافت ویزای یونان، در خدمت شما همراهان گرامی قرار دهیم.

 

 

کشور یونان در محل اتصال سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان و در واقع شده است. یونان در مرز شمالی با آلبانی، مقدونیه و بلغارستان و از شرق با کشور ترکیه دارای مرز مشترک زمینی میباشد. این کشور در جنوب و شرق به وسیله دریای اژه احاطه شده و از غرب به دریای ایونی محدود است. یونان وارث میراث یونان باستان، امپراتوری بیزانس میباشد. این کشور نزدیک چهار قرن است که تحت سلطه ترکان عثمانی می باشد. این کشور به علت تمدن غنی و طولانی ای که دارد خاستگاه دموکراسی نامیده‌ می شود. کشوز یونان به عنوان زادبوم دموکراسی و نیز مهد تمدن غرب، فلسفه غرب، بازی‌های المپیک، علوم سیاسی و همپچنین نمایشنامه ‌نویسی شناخته می‌شود.

 

وقت سفارت یونان

 

ویزای شینگن یونان

ویزای شینگن یونان چیست؟

سفر کردن به تعدادی از کشورها مستلزم داشتن ویزای آن کشورها می باشد. برای ورود به کشور یونان نیز مسافران ملزم به دریافت ویزا میباشند. با اشاره به این موضوع که کشور یونان یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد ، از این رو جهت ورود به یونان نیازمند دریافت ویزای شینگن می باشید. اولین گام و مرحله برای دریافت ویزای شینگن یونان تعیین وقت سفارت یونان میباشد. وقت سفارت یونان در واقع نوبتی است که سفارت یونان برای متقاضیان ویزای یونان تعیین میکند و متقاضی در این روز مشخص به همراه مدارک مورد نیاز و خواسته شده توسط سفارت و نیز فرم درخواست ویزای شینگن یونان به کنسولگری یونان مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه میدهد.

 

 جهت دریافت چک لیست مدارک درخواست ویزای شینگن یونان کلیک نمایید.

تیم “وقت با ما” با بیش از ۵ سال تجربه و همکاری با آژانس های مسافرتی و همچنین شرکتهای فعال در زمینه وقت سفارت ایتالیا، وقت سفارت اسپانیا، وقت سفارت فرانسه، وقت سفارت یونان و …، مراحل درخواست وقت سفارت یونان را با کمترین قیمت ممکن به انجام می رساند.

 

با توجه به شلوغی سفارت در صورتی که وقت مصاحبه می خواهید بهتر است زودتر نسبت به تعیین وقت سفارت یونان اقدام نموده و درخواست دهید.

جهت تعیین وقت سفارت یونان کافیست اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

کانال “وقت با ما” در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/vaghtbama

وقت سفارت یونان

 

وقت سفارت یونان | مراحل اخذ وقت سفارت یونان

اولین گام برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. فرم سفارت یونان باید در دو نسخه مجزا و برای هر فرد به صورت جداگانه تکمیل شود. در صورت تقاضای ویزای یونان، وقتی برای مصاحبه حضوری و تحویل مدارک توسط سفارت یونان تعیین میگردد و حضور متقاضی در روز وقت سفارت یونان الزامی است. تصمیم سفارت یونان در مورد ارائه ی ویزای یونان بستگی به عواملی مانند کامل بودن مدارک و مصاحبه حضوری شما در سفارت دارد.

  • نشانی سفارت یونان: تهران، خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار، پلاک ۴۳
  • نشانی کارگزار سفارت یونان: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهائی شمالی، خیابان عرفی شیرازی، ساختمان شماره ۴۹، طبقه چهارم
  • ساعت کاری کارگزار سفارت: واحد ثبت‌نام همه روزه به جز روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۸ تا ۱۵ و جمع‌آوری پاسپورت ساعت ۱۵ تا ۱۷

مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت در کلیه انواع ویزا یکسان میباشد. همانطور که میدانید قبل از مراجعه به سفارت یونان در تهران گرفتن وقت قبلی الزامیست.فقط کافیست اطلاعات گذرنامه خود را و همچنین فرم اطلاعات شما به زبان فارسی پر کرده و به مدیریت “وقت با ما” ارسال فرمایید.

 

 جهت دریافت فرم درخواست ویزای شینگن یونان کلیک نمایید.

 

توصیه های “وقت با ما”  | نکات مهم در هنگام مراجعه به سفارت یونان

  • لازم است حداقل ۳۰ دقیقه زودتر از وقت اعلام شده توسط سفارت در سفارت یونان حاضر شوید تا مدارکتان کنترل و تاییدیه شان را گرفته باشید.
  • حضور متقاضی و یا متقاضیان در روز وقت سفارت یونان الزامی است.
  • وجه صدور ویزای شما در محل سفارت و به صورت نقدی پرداخت می گردد و همچنین حتما پول نقد به همراه داشته باشید زیرا در محل سفارت کارت خوان ندارند.
  • تمامی متقاضیان دریافت ویزای شینگن یونان اعم از کودک و بزرگسال باید به صورت انفرادی درخواست ویزا دهند و فرم های مخصوص را پر کنند.
  • همه یمدارک درخواست شده از شما باید به انگلیسسی ترجمه و توسط دادگستری کشور و وزارت امور خارجه تایید شده باشد.
  • هنگام حضور در سفارت حتما رسید خرید بلیط هواپیما و واچر هتل را به همراه داشته باشید زیرا سفارت می تواند تا این مدارک را از شما درخواست کند.
  • در هنگام ارائه مدارکتان به سفارت سونان حتما شخصا در محل حضور داشته باشید و و بدون واسطه و همراه مدارکتان را ارائه کنید.
  • در مرحله ی آخر مصاحبه در سفارت از شما انگشت نگاری می شود.

 

وقت سفارت یونان

وقت فوری سفارت یونان

مجموعه “وقت با ما” با داشتن سابقه طولانی در خصوص دریافت وقت سفارت یونان و همچنین درخواست ویزای یونان، همیشه پاسخگوی شماست.

 

جهت تعیین وقت سفارت یونان کافیست اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰