وقت تحصیلی سفارت ایتالیا

وقت تحصیلی سفارت ایتالیا

وقت تحصیلی سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای دانشجویی سال ۲۰۲۱

وقت دانشجویی سفارت ایتالیا در پاییز ۱۳۹۹

وقت دانشجویی سفارت ایتالیا ۶۶۵۷۰۴۵۵-۰۲۱، وقت سفارت ایتالیا تحصیلی تضمینی در تهران. ترجمه فوری مدارک و اخذ بیمه مسافرتی سامان، جهت اخذ ویزای دانشجویی ایتالیا با ویزاسازان

وقت دانشجویی سفارت ایتالیا در کمترین زمان ممکن. تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰ وقت سفارت ایتالیا دانشجویی و وقت توریستی سفارت ایتالیا توسط ویزاسازان.

در اینجا با توضیح نحوه ی دریافت وقت دانشحویی سفارت ایتالیا و ویزای تحصیلی ایتالیا قصد داریم به صورت کامل و دقیق به سوالات مهمی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد پاسخ دهیم. در ادامه با ویزاسازان همراه باشید.

جهت تعیین وقت تحصیلی سفارت ایتالیا (وقت دانشجویی سفارت ایتالیا در گالریا ولنجک)، و اخذ وقت فوری دانشجویی برای سفارت ایتالیا و همچنین ترجمه فوری مدارک تحصیلی و صدور بیمه مسارفتی سامان و همچنین تعیین وقت سفارت های دیگر شینگن کافیست یک اسکن یا تصویر از صفحه اول پاسپورت خود را به شماره همراه ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰((فقط جهت ارسال مدارک و تصویر پاسپورت و نه تماس)) در تلگرام یا واتس اپ ارسال نمایید. پس از تعیین وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

جهت پیگیری اخبار ویزای دانشجویی ایتالیا حتما در کانال زیر عضو شوید:

 

۰۲۱۹۱۰۲۵۵۱۰

ایتالیا سومین کشور در جهان و همچنین نخستین کشور در اروپا از لحاظ سهولت پذیرش دانشجویان خارجی است. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشور ایتالیا را دارند در اولین مرحله باید برای دریافت وقت تحصیلی این کشور اقدام نمایند. وقت سفارت ایتالیا دانشجویی به دانشجویان این امکان را می دهد که بتوانند در کشور ایتالیا ادامه تحصیل دهند.

لیست مدارک مورد نیاز برای ویزای دانشجویی ایتالیا

۱- اصل تائیدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی به زبان فارسی
۲- اصل و ترجمه (به زبان ایتالیایی) دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات کامل چهارساله با تایید دادگستری و وزارت امور خارجه
۳- اصل و ترجمه (به زبان ایتالیایی) مدرک کارشناسی و ریز نمرات چهارساله با تایید دادگستری و وزارت امور خارجه (فقط برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد)
۴- اصل و ترجمه شناسنامه به زبان ایتالیایی با تایید دادگستری و وزارت امور خارجه (ترجمه شناسنامه باید مربوط به ۶ ماه اخیر باشد)
۵- پرینت برگه انتخاب رشته در سایت www.universitaly.it
توجه: اگر بخش ارائه شده در سایت universitaly با سال تحصیلی جاری همخوانی نداشته باشد، دانشجو موظف است اقرارنامه ای به زبان ایتالیایی یا انگلیسی، تنظیم و امضا کرده و در آن نام درست رشته و دانشگاه منتخب را ذکر کند.
۶- پنج قطعه عکس پرسنلی جدید (۳٫۵×۴ با زمینه سفید بدون روتوش)
۷- اصل و دو فتوکپی از اولین صفحه گذرنامه: گذرنامه باید حداقل تا تاریخ ۱ می سال ۲۰۲۰ اعتبار داشته باشد و همچنین دارای حداقل ۲ برگ سفید باشد.
۸- شرح کامل تمامی امتحانات گذرانده در دوره کارشناسی به زبان فارسی با مهر و امضای دانشگاه و ترجمه آن به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (فقط برای دوره کارشناسی ارشد)
۹- ارایه اصل و دو فتوکپی از مدرک زبان
• برای رشته های انگلیسی زبان داشتن یکی از مدارک زبان انگلیسی سطح B2 زیر الزامی است که حداقل نمره مورد قبول در هر یک از آزمونهای زیر، ذکر شده است:
IELTS -6 TOEFLE – 78 TOLIMO – 600 FCE – ۱۶۹
• برای رشته های ایتالیایی زبان، حداقل سطح B1 مورد تایید وزارت علوم ایتالیاMIUR جهت کسب “گواهی زبان ایتالیایی با کیفیت CLIQ الزامی است:
DANTE ALIGHIERI, CELI, CILS, ROMA TRE
۱۰- تکمیل فرم متناسب با رشته و امضای آن
۱۱- فتوکپی بلیط یا رزرو بلیط به نام فرد متقاضی؛ برای ترم اول تاریخ رزرو بلیط باید پس از ۱۵ تا ۲۰ آگوست باشد. برای ترم دوم تاریخ رزرو بلیط باید برای تاریخ پس از ۱۵ فوریه باشد.
۱۲- رزرو هتل در شهر دانشگاه به نام فرد متقاضی (حداقل برای ده روز اول اقامت)
۱۳- تمکن و صورت حساب بانکی سه ماه اخیر به زبان انگلیسی که باید به نام دانشجو، یکی از والدین و یا همسر باشد. (تمکن و ریزحساب بانکی باید مربوط به یک حساب باشد. در صورت ارایه صورت حساب بانکی و تمکن یکی از والدین یا همسر ترجمه شناسنامه ۶ ماه اخیر و اصل شناسنامه وی نیز باید موجود باشد.)
۱۴- فرم رایگان درخواست روادید که باید تکمیل و امضا گردد.

نکات مهم:

• ارائه فتوکپی از تمامی ترجمه های فوق الذکر الزامی است.

• تمامی درخواستهایی که به صورت ناقص ارائه شوند، با رد درخواست روادید مواجه خواهند شد.

• ارائه مدارک کامل، مبنی بر صدور ویزا نیست.

• مدارک فوق میبایست در روز مصاحبه فرد و توسط متقاضی به باجه تحویل داده شود و به هیچ عنوان نباید از پیش برای این مرکز ارسال شود.

• گاهی در صورت نیاز ممکن است از فرد مدارک دیگری نیز جهت بررسی شرایط متقاضی درخواست گردد.

• تمامی متقاضیان موظف به ارائه یک نسخه امضا شده از “لیست مدارک مورد نیاز” List Check به زبان انگلیسی میباشند.

نکات مهمی که در رابطه با دریافت وقت دانشجویی ایتالیا باید بدانید.

• فرم درخوست ویزا می باید به زبان انگلیسی و بدون خط خوردگی تکمیل گردد.

• سفارت ایتالیا از پذیرفتن متقاضیانی که مشخصاتشان با مشخصات پاسپورت آنان همخوانی نداشته باشد معذور خواهد بود. شماره پاسپورت و کلیه اطاعات مندرج در برگه تعیین وقت سفارت ایتالیا،باید دقیق و کاملا منطبق با اطلاعات مندرج در پاسپورت فرد متقاضی باشد.

• سفارت ایتالیا از پذیرفتن متقاضیان بدون وقت قبلی معذور خواهد بود.